Amerikai anzix 2. - ADDRESSLESS NEW YORK

2021.12.29

Zajlanak a Cím Nélkül tengerentúli változatának próbái és előkészületei!
ADDRESSLESS - A Walk in our Shoes címen készül nagysikerű előadásunk amerikai változata New York-ban. Az adaptációt Jonathan Payne írta, az előadás pedig a manhattani Rattlestick Playwrights Theatre-ben kerül bemutatásra január elején. Itt találtok bővebb információt a stábról és az időpontokkal és a jegyekkel kapcsolatban.
Az előadást Boross Martin, a STEREO AKT művészeti vezetője rendezi, vele tartott zenei vezetőként Tara Khozein is, akinek a munkájával a Kolónia c. előadásban már találkozhatott a STEREO-s közönség.
Martin novemberben érkezett az Egyesült Államokba, hogy előkészítse a produkció próbafolyamatát, és többrészes fotóblogban, távirati stílusban számol be a kinti munkáról.
Az 1. részt itt, a 3. részt pedig itt találjátok.

December elején belevetettük magunk a munkába, összesen 6 hét leforgása alatt kell felvennünk 9 jelenetet, összepróbálni 50 oldalt az élő, interaktív jelenetekhez, majd leprogramozni mindent az online térbe. Mindezt ráadásul az ünnepi időszakban - Hálaadás, Hanuka, Karácsony, Újév, szóval nem unatkozunk... 

A színészek amerikaiak, de a kreatív csapatban van japán, brazil, szerb és holland alkotó is. Rajtam kívül mindenki New York-i.

Shams lakhatási aktivista, aki részben saját magát játssza az előadásban: egy egyedül álló apa, akinek saját lakhatásán kívül a fia megélhetését és iskoláztatását is biztosítania kell, miközben alkohol problémákkal is küzd.

Hope, egy szociális munkás, aki 12 szerepet játszik, és a game show host-ja is lesz amellett, hogy megosztja a saját szakmai tapasztalatait a lakhatási válság kapcsán.

B Norwood játssza Josie szerepét, aki LMBTQ fiatalként menekülni kényszerült vidéki otthonából.

Joey a Louis nevű karaktert személyesíti meg, aki Afganisztánt megjárt veteránként mentális betegségekkel küzd (a túlélésen kívül).


Már a bejátszandó videók 90%-át felvettük, mikor lecsapott ránk a Covid, a stábból 5-en is megbetegedtek, szóval át kell alakítani az előadást úgy, hogy a színészek külön helyszínekről legyenek képesek bejelentkezni, és mindez ne zavarja se a hihetetlenül összetett technikai-, se pedig a vizuális koncepciót. Az elmúlt hét ennek az újratervezésével zajlott.